TERMOFLEX MO 229
Kód: SX190100080Detailní popis produktu
Ohebná Al laminátová hadice TERMOFLEX MO 229 má tepelnou izolací z vrstvy ekologické nedráždivé minerální vaty tloušťky 25 mm, 16 kg/ m3. Provozní teplota flexibilní hadice TERMOFLEX MO 229 je -30 – +250 °C. Materiál hadice je zpevněný Al laminát. Flexibilní Al laminátová hadice TERMOFLEX MO obsahuje parotěsnou zábranu k zamezení vzniku orosení a kondenzace. Vzduchotechnická hadice řady TERMOFLEX MO je vhodná ke vzduchovému vedení u klimatizačních zařízení a tepelných čerpadel. Standardní délka vedení Termoflex MO je v balení 10 m, pro snadnější přepravu je stlačeno na 1,15 m.
Flexibilní ohebná hadice - TERMOFLEX MO
• technologie pro snížení orosení a tepelných ztrát
• provozní teplota -30 – +250 °C
• standardní délka vzduchového potrubí je 10 m (v kartonu stlačeno pro snadnou přepravu na 1,1 m)
• max. rychlost vzduchu ve flexibilní hadici Termoflex MO je 30 m/s
Doplňkové parametry
Kategorie: | Vzduchotechnické (VZT) potrubí |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 5.1 kg |
Maximální teplota [°C]: | 250 |
Průměr potrubí [mm]: | 229 |
Minimální teplota [°C]:-30: |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Obchodní a exportní oddělení Soler & Palau, kde se nachází kromě velkoplošných administrativních prostor a podzemních garáží také vyrovnávací, plně elektronicky řízené exportní sklady s plochou 10.000 m2, se zakládáním v 5-ti patrech a s velkokapacitní nákladovou rampou pro nakládku kamionů.
Zkušebny a laboratoře Soler & Palau
Zkušebny a laboratoře Soler & Palau jsou vybaveny nejmodernějším zařízením a jsou akreditovanou národní nezávislou zkušebnou dle EN 45001-89, která provádí měření i pro další výrobce. Měření jsou prováděna podle standardů AMCA a BRITISH STANDARDS. Ve zkušebně je 6 stálých měřících tratí na měření výkonových charakteristik ventilátorů včetně potřebných řídících pracovišť. Z roku 1948 pocházejí patentové přihlášky Eduarda SOLERA na motor s vnějším rotorem, který firma Soler & Palau začala využívat ve ventilátorech o mnoho let dříve než ostatní výrobci. Ti tento typ motoru začali využívat až poté, co Soler & Palau vyrobil první milion motorů.