TCBT/6-400 H Ex

Kód: SP177200750
Neohodnoceno
Značka: Soler&Palau
51 044 Kč –25 %
TCBT Ex hlavni1
51 044 Kč –25 % 38 283 Kč 31 639 Kč bez DPH
Na dotaz

Nevýbušný axiální potrubní ventilátor TCBT/6-400 H Ex je určený do výbušného prostředí, kde se manipuluje s hořlavými nebo výbušnými materiály. Nevýbušný průmyslový ventilátor TCBT/6-400 H Ex má skříň vyrobenou z hliníkové slitiny opatřenou černým epoxydovým lakem. Nevýbušný potrubní ventilátor TCBT/6-400 H Ex lze montovat výhradně do vzduchotechnického potrubí. Nevýbušné ventilátory nejsou určeny k regulaci otáček.

Detailní informace

Rychlé dodání až ke dveřím
Rychlé dodání až ke dveřím
Potřebujete poradit? Zavolejte nám!
Potřebujete poradit? Zavolejte nám!
Až 5 letá záruka na vybrané produkty
Až 5 letá záruka na vybrané produkty
Sháníte velkoobchodního dodavatele?
Sháníte velkoobchodního dodavatele?
Nakupujete často nebo ve velkém množství? Kontaktujte nás +420 736 239 669

Detailní popis produktu

Nevýbušný axiální potrubní ventilátor TCBT/6-400 H Ex je určený do výbušného prostředí, kde se manipuluje s hořlavými nebo výbušnými materiály. Nevýbušný průmyslový ventilátor TCBT/6-400 H Ex má skříň vyrobenou z hliníkové slitiny opatřenou černým epoxydovým lakem. Nevýbušný potrubní ventilátor TCBT/6-400 H Ex lze montovat výhradně do vzduchotechnického potrubí. Nevýbušné ventilátory nejsou určeny k regulaci otáček.

Skříň ventilátoru

Skříň je vyrobena z ocelového plechu opatřeného černým epoxydovým lakem. Držáky a šrouby jsou galvanicky pokovené.

Oběžné kolo ventilátoru

Oběžné kolo je vyrobeno ze slitiny hliníku. Oběžné kolo je staticky a dynamicky vyvážené. Rozsah pracovních teplot oběžného kola je v rozmezí od -20 až 50°C nebo -20 až 40°C (velikost 800-1000 a xxBT/4-710)

Motor ventilátoru

Motor asynchronní s kotvou nakrátko, stator s chladicími žebry, povrchová úprava černým epoxydovým lakem s izolací třídy F. Kuličková ložiska mají tukovou náplň na dobu životnosti. Krytí IP55 (HCBT, TCBT 4/710, 800), IP54 (TCBT 315–400) nebo IP65 (TCBT 450–630, 6/710). U velikostí 710–1000 je nutné konzultovat s našimi techniky hodnoty IA/IN a te.

Směr otáčení

Na dotaz je možné dodat oběžné kolo s opačným směrem otáčení. U potrubního provedení je standardně průtok vzdušniny od oběžného kola k motoru.

Svorkovnice ventilátoru

Svorkovnice ventilátoru je v nevýbušném provedení. Svorkovnice je umístěna na motoru.

Regulace otáček ventilátoru

Regulace otáček u nevýbušného ventilátoru není možná.

Hluk ventilátoru

Hluk emitovaný ventilátorem je uveden v tabulkách, měření je prováděno ve vzdálenosti rovné trojnásobku průměru oběžného kola (minimálně však 1,5 m), na straně sání.

Montáž

Montáž ventilátorů v každé poloze osy motoru. Ventilátory TCBT lze instalovat do vzduchotechnického potrubí. Skříň nesmí přenášet mechanické namáhání z potrubních rozvodů. Je nutné použít pružné připojení k potrubí.

Doplňkové parametry

Kategorie: Nevýbušné ventilátory
Záruka: 2 roky
Hmotnost: 15.5 kg
Napětí [V]: 230/400
Maximální teplota [°C]: 55
Průtok [m3/h]: 2970
Otáčky [min-1]: 860
Příkon [W]: 116
Akustický tlak [dB(A)]: 49
Proud [A]: 0,4/0,2

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
 

Obchodní a exportní oddělení Soler & Palau, kde se nachází kromě velkoplošných administrativních prostor a podzemních garáží také vyrovnávací, plně elektronicky řízené exportní sklady s plochou 10.000 m2, se zakládáním v 5-ti patrech a s velkokapacitní nákladovou rampou pro nakládku kamionů.

Zkušebny a laboratoře Soler & Palau

Zkušebny a laboratoře Soler & Palau jsou vybaveny nejmodernějším zařízením a jsou akreditovanou národní nezávislou zkušebnou dle EN 45001-89, která provádí měření i pro další výrobce. Měření jsou prováděna podle standardů AMCA a BRITISH STANDARDS. Ve zkušebně je 6 stálých měřících tratí na měření výkonových charakteristik ventilátorů včetně potřebných řídících pracovišť. Z roku 1948 pocházejí patentové přihlášky Eduarda SOLERA na motor s vnějším rotorem, který firma Soler & Palau začala využívat ve ventilátorech o mnoho let dříve než ostatní výrobci. Ti tento typ motoru začali využívat až poté, co Soler & Palau vyrobil první milion motorů.