TD 250/100
Kód: SP200100020Súvisiaci tovar
Podrobný popis
Potrubní kruhový ventilátor TD 250/100 je určený pro spojení se vzduchotechnickým kruhovým potrubím. Tichý ventilátor z řady TD MIXVENT je vyroben z plastu, velkou výhodou je demontáž motorové části ventilátoru bez nutnosti odpojení vzduchotechnického potrubí. Dvouotáčkový ventilátor je možné regulovat změnou napětí. Ventilátor je vhodný pro odsávání větší koupelny, garáže, dílen. Montáž ventilátoru je možná v každé poloze. Skříň nesmí přenášet mechanické namáhání z potrubních rozvodů, doporučujeme použít kruhové pružné připojení VBM.
Skříň ventilátoru
Skříně ventilátorů TD-160 až TD-800 jsou vyrobeny z plastu, modely TD-1000 až TD-6000 jsou vyrobeny z ocelového galvanizovaného plechu opatřeného epoxidovým lakem. Skříň se skládá z montážní lišty s dvěma hrdly a motoru. Konstrukce umožňuje demontáž motorové části bez nutnosti odpojit potrubí.
Oběžné kolo ventilátoru
Oběžná kola ventilátorů TD-160 až TD-800 jsou vyrobena z nárazuvzdorného plastu, oběžná kola TD-1000 až TD-6000 jsou vyrobena z hliníku.
Motor ventilátoru
Střídavé motory ve ventilátorech TD-160 až TD-350 mají dvojí vinutí, což umožňuje provoz s dvojími otáčkami. Ventilátory TD- 500 až TD-2000 mají trojí vinutí. TD-4000 a TD-6000 mají jedno vinutí, je možné je regulovat změnou napětí. Motory jsou vybaveny tepelnou pojistkou (TD 160–TD 350) nebo tepelnou ochranou (TD 500–TD 6000). Ložiska jsou kuličková s tukovou náplní na dobu životnosti. Třída izolace B, krytí IP44 (TD 250, 350, 800–2000), třída izolace F, krytí IP44 (TD 500), třída izolace F, krytí IP54 (TD 4000, 6000). Ventilátory TD a TD-T jsou pro napětí 230 V, krom TD 4000 TRIF (230/400 V) a TD 6000 TRIF, kde je napájecí napětí 400 V.
Svorkovnice ventilátoru
Svorkovnice je umístěna na skříni ventilátoru, u některých typů obsahuje rozběhový kondenzátor.
Regulace otáček ventilátoru
U střídavých motorů s dvojím vinutím (TD 160–350) se otáčky přepínají ve dvou stupních pomocí regulátorů REGUL 2 nebo COM 2 nebo změnou napětí regulátory REB (plynulá regulace) nebo REV (pětistupňová regulace). U motorů s trojím vinutím (TD 500 – TD 2000) se otáčky přepínají ve třech stupních pomocí regulátorů COM 3 nebo INT 4P nebo lze použít regulaci změnou napětí regulátory REB (plynulá regulace) nebo REV (pětistupňová regulace). TD 4000 a 6000 se dají regulovat pouze změnou napětí. TD 4000 a 6000 TRIF se dají regulovat změnou napětí nebo frekvenčními měniči. TD-T s jedním vinutím a vestavěným doběhem nelze regulovat.
Montáž ventilátorů je možná v každé poloze ventilátoru. Skříň nesmí přenášet mechanické namáhání z potrubních rozvodů. Je nutné použít pružné připojení k potrubí.
Dodatočné parametre
Kategória: | Ventilátory do kruhového potrubí |
---|---|
Záruka: | 5 let |
Hmotnosť: | 3 kg |
Varianta: | Dvouotáčkový |
Napětí [V]: | 230 |
Barva: | Bílá |
Maximální teplota [°C]: | 40 |
Průměr potrubí [mm]: | 100 |
Otáčky [min-1]: | 2140/1700 |
Napětí [V]: | 230 |
Příkon [W]: | 28/22 |
Průtok [m3/h]: | 250/200 |
Teplota [°C]: | -20 až +40 |
Akustický tlak [dB(A)]: | 31/22 |
Proud [A]: | 0.12/0.1 |
Krytí: | IP44 |
Regulátor: | REB 1, REV 1,5 |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Obchodní a exportní oddělení Soler & Palau, kde se nachází kromě velkoplošných administrativních prostor a podzemních garáží také vyrovnávací, plně elektronicky řízené exportní sklady s plochou 10.000 m2, se zakládáním v 5-ti patrech a s velkokapacitní nákladovou rampou pro nakládku kamionů.
Zkušebny a laboratoře Soler & Palau
Zkušebny a laboratoře Soler & Palau jsou vybaveny nejmodernějším zařízením a jsou akreditovanou národní nezávislou zkušebnou dle EN 45001-89, která provádí měření i pro další výrobce. Měření jsou prováděna podle standardů AMCA a BRITISH STANDARDS. Ve zkušebně je 6 stálých měřících tratí na měření výkonových charakteristik ventilátorů včetně potřebných řídících pracovišť. Z roku 1948 pocházejí patentové přihlášky Eduarda SOLERA na motor s vnějším rotorem, který firma Soler & Palau začala využívat ve ventilátorech o mnoho let dříve než ostatní výrobci. Ti tento typ motoru začali využívat až poté, co Soler & Palau vyrobil první milion motorů.