TXBR/6-560
Code: SP168101130Related products
Product detailed description
Potrubní axiální ventilátor TXBR/6-560 je axiální ventilátor, určený k montáži ke kruhovému ventilačnímu potrubí. Potrubní ventilátor TXBR/6-560 je vybavený přírubami pro připojení ke vzduchotechnického potrubí. Ventilátor TXBR/6-560 je vhodný pro větší průtoky a malé tlakové ztráty vzduchovodů. Axiální potrubní ventilátor TXBR/6-560 je určený k dopravě vzduchu bez mechanických částic, které by mohly způsobit abrazi nebo nevyváženost oběžného kola. Ventilátor TXBR/6-560 je možné instalovat ve vodorovné i svislé poloze. Doporučujeme použít pružné přípojení ACOP k ventilačnímu potrubí.
Ventilátor lze regulovat transformátorovými a elektronickými regulátory otáček (fázově řízené regulátory otáček mohou způsobovat parazitní hluk ventilátoru).
Po namontování a spuštění ventilátoru je třeba zkontrolovat správný směr otáček oběžného kola a zároveň je nutno změřit proud, který nesmí překročit jmenovitý proud ventilátoru.
Skříň ventilátoru
Skříň ventilátoru je z ocelového galvanizovaného plechu opatřeného černým lakem, šrouby a montážní konzoly jsou galvanicky pokoveny.
Oběžné kolo ventilátoru
Oběžné kolo ventilátoru je z ocelového plechu do průměru 355mm, vyšší průměry ventilátorů pro vzduchovody mají lopatky z Al slitiny, tvar „SICKLE“ je speciálně optimalizovaný z hlediska maximálního průtoku a tlaku při minimální hlučnosti. Oběžné kolo ventilátoru je nalisované přímo na motoru.
Motor ventilátoru
Motor je asynchronní s kotvou nakrátko, vnějším rotorem a rozběhovým kondenzátorem. Izolace třídy F, krytí IP44. Kuličková ložiska mají tukovou náplň na dobu životnosti. Motor ventilátoru je dynamicky vyvážen dle ISO 1940.
Směr otáčení
Směr otáčení lopatek není možno měnit. U nástěnného provedení ventilátoru je standardně průtok vzduchu od motoru k oběžnému kolu, u vzduchotechnického potrubního opačně. Za příplatek lze objednat ventilátor s opačným průtokem (pro trhy mimo platnost ErP).
Svorkovnice
Svorkovnice ventilátoru je standardně z černého plastu. U jednofázového provedení obsahuje také rozběhový kondenzátor. Svorkovnice je umístěna na motoru (nástěnné provedení) nebo na skříni (potrubní provedení).
Regulace otáček u ventilátoru
Regulace otáček je možná pouze u typů, u kterých je v tabulce parametrů uveden regulátor.
Hluk
Hluk emitovaný ventilátorem je uveden v tabulkách, měření je prováděno ve vzdálenosti rovné trojnásobku průměru oběžného kola (minimálně však 1,5 m) na straně sání.
Montáž ventilátoru
Montáž ventilátoru je možná v každé poloze osy motoru. V případě horizontální montáže je nutno v rotoru otevřít otvory pro odtok kondenzátu. Skříň ventilátoru nesmí přenášet mechanické namáhání z potrubních rozvodů. Je nutné použít pružné připojení k potrubí.
Additional parameters
Category: | Potrubní ventilátory TXBR / TXTR |
---|---|
Warranty: | 2 years |
Weight: | 21.5 kg |
Provedení: | Potrubní |
Napětí [V]: | 230 |
Maximální teplota [°C]: | 65 |
Průměr potrubí [mm]: | 560 |
Průtok [m3/h]: | 7500 |
Otáčky [min-1]: | 930 |
Příkon [W]: | 331 |
Proud [A]: | 1,6 |
Be the first who will post an article to this item!
Obchodní a exportní oddělení Soler & Palau, kde se nachází kromě velkoplošných administrativních prostor a podzemních garáží také vyrovnávací, plně elektronicky řízené exportní sklady s plochou 10.000 m2, se zakládáním v 5-ti patrech a s velkokapacitní nákladovou rampou pro nakládku kamionů.
Zkušebny a laboratoře Soler & Palau
Zkušebny a laboratoře Soler & Palau jsou vybaveny nejmodernějším zařízením a jsou akreditovanou národní nezávislou zkušebnou dle EN 45001-89, která provádí měření i pro další výrobce. Měření jsou prováděna podle standardů AMCA a BRITISH STANDARDS. Ve zkušebně je 6 stálých měřících tratí na měření výkonových charakteristik ventilátorů včetně potřebných řídících pracovišť. Z roku 1948 pocházejí patentové přihlášky Eduarda SOLERA na motor s vnějším rotorem, který firma Soler & Palau začala využívat ve ventilátorech o mnoho let dříve než ostatní výrobci. Ti tento typ motoru začali využívat až poté, co Soler & Palau vyrobil první milion motorů.