TCBT/6-710 L

Code: SP174200291
Not rated
€2 395,31 –20 %
Soler&Palau TCBT/6-710 L
€2 395,31 –20 % €1 916,24 €1 583,67 excl. VAT
Na centrálním skladě

Potrubní axiální ventilátor TCBT/6-710 L má asynchronní motor s odporovou kotvou, stator s chladícími žebry. Ventilátor série TCBT (400V) je ventilátor s vysokým výkonem. Skříň ventilátoru je z ocelového plechu, opatřeného černým lakem. Oběžné kolo je z hliníkové slitiny. Montáž potrubního ventilátoru je v každé poloze osy motoru. Skříň nesmí přenášet mechanické namáhání z potrubních rozvodů. Je nutné použít pružné připojení k potrubí.

Detailed information

Rychlé dodání až ke dveřím
Rychlé dodání až ke dveřím
Potřebujete poradit? Zavolejte nám!
Potřebujete poradit? Zavolejte nám!
Až 5 letá záruka na vybrané produkty
Až 5 letá záruka na vybrané produkty
Doprava zdarma
Doprava zdarma
U vybraných produktů doprava zdarma!

Product detailed description

Potrubní axiální ventilátor TCBT/6-710 L má asynchronní motor s odporovou kotvou, stator s chladícími žebry. Ventilátor série TCBT (400V) je ventilátor s vysokým výkonem. Skříň ventilátoru je z ocelového plechu, opatřeného černým lakem. Oběžné kolo je z hliníkové slitiny. Montáž potrubního ventilátoru je v každé poloze osy motoru. Skříň nesmí přenášet mechanické namáhání z potrubních rozvodů. Je nutné použít pružné připojení k potrubí.

Skříň ventilátoru

Skříň je z ocelového plechu, opatřeného černým lakem, montážní konzoly a šrouby jsou galvanicky pokoveny.

Oběžné kolo

Oběžné kolo je vyrobeno z hliníkové slitiny. Oběžné kolo je staticky a dynamicky vyváženo, rozsah pracovních teplot je v rozmezí -40 až +70 °C (6-pólové) nebo -40 až +40 °C (4-pólové).

Motor ventilátoru

Motor je asynchronní s odporovou kotvou, stator s chladicími žebry, povrchová úprava černým lakem. Motory jsou sériově vybaveny tepelnou ochranou (pouze 6-pólové), vinutí je tropikalizované s izolací třídy F. Čtyřpólové motory jsou vybaveny termistory PTC. Kuličková ložiska mají tukovou náplň na dobu životnosti. Krytí IP65 (6-pólové) nebo IP55 (4-pólové).

Směr otáčení

Směr otáčení je možno měnit u jednofázových i třífázových motorů. Se standardním oběžným kolem klesne pri opačném směru otáčení průtok o cca 30 %. Je možno objednat oběžné kolo pro opačný směr otáčení. Průtok vzdušiny je standardně od oběžného kola k motoru.

Svorkovnice ventilátoru

Svorkovnice je standardně z černého plastu. U jednofázového provedení obsahuje také rozběhový kondenzátor. Svorkovnice je umístěna na skříni (potrubní provedení).

Regulace otáček

Regulace otáček se provádí frekvenčním měničem.

Montáž

Montáž ventilátoru v každé poloze osy motoru. Skříň nesmí přenášet mechanické namáhání z potrubních rozvodů. Je nutné použít pružné připojení k potrubí.

Additional parameters

Category: Potrubní ventilátory TCBB / TCBT
Warranty: 2 years
Weight: 46 kg
Provedení: Potrubní
Napětí [V]: 400
Maximální teplota [°C]: 70
Průměr potrubí [mm]: 710
Krytí: IP65
Průtok [m3/h]: 16240
Otáčky [min-1]: 910
Příkon [W]: 967
Proud [A]: 2
Regulátor: VFVN 020-3L-4

Be the first who will post an article to this item!

Do not fill out this field:
 

Obchodní a exportní oddělení Soler & Palau, kde se nachází kromě velkoplošných administrativních prostor a podzemních garáží také vyrovnávací, plně elektronicky řízené exportní sklady s plochou 10.000 m2, se zakládáním v 5-ti patrech a s velkokapacitní nákladovou rampou pro nakládku kamionů.

Zkušebny a laboratoře Soler & Palau

Zkušebny a laboratoře Soler & Palau jsou vybaveny nejmodernějším zařízením a jsou akreditovanou národní nezávislou zkušebnou dle EN 45001-89, která provádí měření i pro další výrobce. Měření jsou prováděna podle standardů AMCA a BRITISH STANDARDS. Ve zkušebně je 6 stálých měřících tratí na měření výkonových charakteristik ventilátorů včetně potřebných řídících pracovišť. Z roku 1948 pocházejí patentové přihlášky Eduarda SOLERA na motor s vnějším rotorem, který firma Soler & Palau začala využívat ve ventilátorech o mnoho let dříve než ostatní výrobci. Ti tento typ motoru začali využívat až poté, co Soler & Palau vyrobil první milion motorů.